Direktlänk till inlägg 4 juni 2016

:o

Av anja holm - 4 juni 2016 08:20

Det första jag fick göra imorse va åh plocka bort en fästing på Leo :o

Det va väll kanske inte riktigt så som jag ville att denna dagen skulle börja...

 

Idag är jag inne på dag 4 med sluta röka tabletterna, dag 1-3 tar man bara en tablett på morgonen, så idag är det första dagen som jag ska ta både morgon åh kväll.

Mitt röksug har faktiskt minskat redan nu så det är ju bara så bra :)

 

Nu i år så har jag rökt ca 1 paket cigg på 3 dagar i 27 år!!!

Så detta med att sluta röka e hyffsat stort för mig just nu..

 

Javisst ja häromdagen så ringde dom ifrån må bättre i Sandviken åh sa att jag hade vunnit 500kr där så jag va in dit på möte i Torsdags åh skaffade mig även ett års kort där, det kan ju verkligen behövas (imitt fall iallafall)

 

Näe nu är det bäst att logga ut åh starta denna dag åxå...

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anja holm - 2 augusti 2016 08:09


Jag får ofta frågan om varför jag tyr mig mer till djur än barn så jag tänkte lämna en liten förklaring här om varför...   Djur!! Oftast så räcker det med att visa ett djur vem det är som bestämmer och är flockledaren 1 gång. Medans ditt barn...

Av anja holm - 21 juli 2016 09:16


God morgon :)   Idag blir det troligtvis återigen en solig åh varm dag.   Nu börjar tiden ticka ut åh det närmar sig hemgång för sonen, det e ca fyra veckor kvar men den tiden går fort. Jag hade ganska mycket inplanerat som vi skulle hitta ...

Av anja holm - 20 juli 2016 08:58

Men det kan nog vara dax att lägga ner fb nu, man får ju en klump i magen varenda gång man loggar in där åh ser alla tråkigheter som händer vänner åh bekanta, hur det än är så blir man ju ändå påverkad på ett negativt sätt när man läser om alla tråki...

Av anja holm - 6 juni 2016 10:42


Nu på tio promenaden så kom det fram tre studenter till oss i Stadsparken åh ville ta selfies med Leo, självklart så fick dom göra det.  Det som förvånade mig mest va att det va tre grabbar, den första va det lite krångligt att ta en selfie med, me...

Av anja holm - 4 juni 2016 21:05

Idag så tog vi 13:01 bussen från Sandviken till Forsbacka, vi va dit till hundgården och rastade Leo då han fick springa lös åh busa av sig lite :)   Däremot så förstår jag inte varför det inte finns en hundgård i sandviken, det hade varit sååå m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards